Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det slogs i somras och låg ute 10-13 dagar. Det regnade på det ordentliga skurar mellan 5-7 ggr. Slutade räkna tillslut. Gräset vändes flera ggr mellan skurarna och blev rätt torrt och sedan plastades sedan in. Vad tror ni om det?
Ser nu att det blev syftningsfel då jag ändrade meningen. Det ska ståLåter inte som väldigt dåliga förutsättningar för att få bra foder. Är det ditt så är mitt tips är att öppna och titta, funderar du på att köpa så leta upp ett annat.
Det slogs i somras och låg ute 10-13 dagar. Det regnade på det ordentliga skurar mellan 5-7 ggr. Slutade räkna tillslut. Gräset vändes flera ggr mellan skurarna och blev rätt torrt och sedan plastades sedan in. Vad tror ni om det?
Det fodret hade inte jag använt utan en hygienisk analysDet man kunde se hända med gräset var att det blev mörkt. Det blev svart beläggning på det. Svart prickar. Förutom det luktade de ok. När man senare öppnade balarna fanns inget mögel alltså t.ex vitt ludd.
Men de svarta prickarna är ju kvar såklart.
Det man kunde se hända med gräset var att det blev mörkt. Det blev svart beläggning på det. Svart prickar. Förutom det luktade de ok. När man senare öppnade balarna fanns inget mögel alltså t.ex vitt ludd.
Men de svarta prickarna är ju kvar såklart.