Vad tror ni om denna mix?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tashinajess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 699
T

tashinajess

Sto linjeavlat på Almé och fader Corlensky G?
Stoet är en lite typisk Almeto Z sto i typ, har inte sett henne me rän på bild, men sägs att hon rör sig bra.
Har tingat en föle med den här stammen, och nu är han född, spännande spännande, :banana:

Han var stor trots att stoet är efter Almeto och inte så stor och Corlensky är ju inte heller så stor?

Vad tror ni?

Sv: Vad tror ni om denna mix?

Jag var själv sugen på Colensky G men intresset har falnat efter att ha sett honom live, inget bra temperament för mitt sto iaf, men hoppas att ditt föl blir en bra individ.

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör... 2
Svar
20
· Visningar
3 345
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 342
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 848
Senast: Görel
·
Hästvård Funderar på att köpa en shettis som sällskap men vet inget om småttingarna, min minsta är d-ponny och jag har bara haft fullblod och... 2
Svar
28
· Visningar
3 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka