Vad tjänar man? (djurskyddsinspektör)

C

CeciliaAndersen

hm, ja. jag undrar vad man får ut efter skatt, om man jobbar som djurskyddsinspektör?

Sv: Vad tjänar man? (djurskyddsinspektör)

Efter skatt beror på vilken skattesats du har och det i sin tur beror b la på var du bor, om du har jämkning osv.
Hur som helst så enligt en lönestatistik gjord av djurskyddsinspektörernas riksförbund i februari 2008 så ligger lönen innan skatt mellan 21-28500 kronor, medel 24954 kronor, median 25000 kronor, antal inspektörer som lämnat svar är 92 stycken.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Piglet
·
Hästmänniskan Går i tankarna på att utbilda mig till hovslagare. Men jag önskar svar på en fråga som jag upplever som lite ”hysch-hysch”. Men vad kan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 633
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar