Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade inget att ha på glassen men tyckte att jag fick en snilleblixt - marshmallows! Och eftersom jag älskar Baked Alaska och har sett en massa videos online så tänkte jag smälta dem och ringla på glassen :d :angel: Det såg ut som ett moln i micron :laugh: och det blev en klump som blev lite karamelliserad i mitten, inget att ringla mao :D men, det var riktigt gott ändå! Funderar på om jag ska försöka rosta dem i ugnen eller nåt, en och en, och se om jag kan få liknande resultat :up:

Nej alltså det är jättevanligt! Mkt oklart haha :p
Jag blir liksom glad om jag får 50 likes på en bild på istagram och så kommer en kollega på Marc och ba "fick 3000 likes på en helt oklar bild"... man bara jahapp :p :rofl:
50..! :eek:

... *tittar på min instagram med fem-tio gillanden som max* :meh: jag tror att jag inte passar till det yrket, det hade dock varit bra - är arbetslös :mad:

Jag hoppas det! Vet inte om jag är direkt lämpad som personlig assistent :p , men tänker att det kan vara en bra erfarenhet! Personen sa att hon absolut inte ville ha ngn som ville ta hand om henne eller liksom dalta med henne. Hon har ju inget fel i huvudet liksom. Jag är väl inte så... omvårdande direkt ;)
Var ju länge sedan jag var på Buke, men jobba inte du inom Hemvården innan??

Undra hur många som är medlemmar på buke... Om du ber dem alla att följa dig så..? :idea::p
"Hej. Följ mig, för jag vill ha en snygg Instagram och det är bara möjligt med många följare! :D"

Alltså, jag är liksom inte @tornblomma så Projekt Sociala Medier-stjärna får nog vänta några århundraden :angel::rofl:

Personen sa att hon absolut inte ville ha ngn som ville ta hand om henne eller liksom dalta med henne. Hon har ju inget fel i huvudet liksom. Jag är väl inte så... omvårdande direkt ;)

Av egen erfarenhet (titta så empiristiskt av mig @athena_arabians) så lär man sig ganska snabbt hur man ska trixa när ens kropp och knopp inte kommer överens :angel:

Så nä, tvivlar på att du kommer behöva vara mycket omhändertagande :p

Men man kan få sittplats typ överallt och det är nice? :D

Jag hade inget att ha på glassen men tyckte att jag fick en snilleblixt - marshmallows! Och eftersom jag älskar Baked Alaska och har sett en massa videos online så tänkte jag smälta dem och ringla på glassen :d :angel: Det såg ut som ett moln i micron :laugh: och det blev en klump som blev lite karamelliserad i mitten, inget att ringla mao :D men, det var riktigt gott ändå! Funderar på om jag ska försöka rosta dem i ugnen eller nåt, en och en, och se om jag kan få liknande resultat :up:

Jag har bara smält marshmallows i vattenbad eller i ugn, det blev väldigt geggigt :angel:

Får jag dö nu?
9Mdyo_s-200x150.gif

tumblr_inline_o4plwpP56P1t97dte_500.gif

Apropå hur man skapar en gilla-vänlig Youtube-kanal:

Helt j-la underbart! :rofl: Jag skickade första filmen till särbon och han följer honom nu! :laugh: Jag tänkte lite på dig @LadyCovergirl när jag såg den ;)

*ja, jag gillar när det smäller och jag gillar norrlänningar*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka