Vad sponsras era klubbar med?

break_a_leg

Trådstartare
De flesta klubbar har ju någon form av sponsring. Vad har er klubb för slags sponsring? Om det är enbart pengar, vad används pengarna till?

Sv: Vad sponsras era klubbar med?

Eftersom vi är en tävlingsklubb sponsrar olika företag ,vissa med hästanknytning andra utan,väldigt snygga hinder med reklam på.
Har inte sett många hinderparker som är så snygga som våra tävlingshinder!

Vi har ibland tjatat på andra organisationer att sponsra satsningar på ungdomar i klubben ,men då är pengarna öronmärkta för någon speciell aktivitet för just dem.

Nu verkar klubben dock ha bestämt sej för att bara satsa på vuxna elitryttare och då slutar nog i alla fall vi jaga sponsorer.....

Senast ändrad:
Sv: Vad sponsras era klubbar med?

Vår klubb får dels pengar från företag, dessa används som premier vid tävling, till annat som behövs.

Vi får även pengar från SISU och liknande där pengarna är öronmärkta till en viss typ av aktiviteter. Vi brukar försöka få till det så att det går tillbaka till ungdomarna i klubben via arrangemang.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
417
Senast: Blyger
·
Foder & Strö I stallet där min ponny står ska man ha någon form av anordning för hö inomhus. De flesta har nåt, några har Haybar eller liknande. Då...
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar