Vad sover era hundar i?

Menar du Kumfi? För i så fall är det absolut ingen plastbalja!! :D
Den är hur fluffig som helst, väldigt mjuk. Finns i olika storlekar, i olika tyger(bland annat något sammetsliknande som går att dra av håren lätt från), det går att ta ur bottenmadrassen för att tvätta.

Tycker den är kanon, dessutom bättre pris än BIA, vi säljer massor av den!

Jag har också schäfer och hon sover på golvet :D
Har faktiskt erbjudit henne en bund täcken at sova på men hon ratade dom totalt :crazy:
Hon ligger utan för våran sovrumsdörr om någon av oss sover, brevid ytterdörren, brevid soffan och ett favoritställe är bakom kontorsstolen när vi sitter vi dator så vi inte ens kan röra på stolen :eek:
Soffa och säng är det hundförbud i här ;)

Den är kanon!

Jag har själv provlegat..höll inte på att ta mig upp, det var så mysig!

Men sommartid så väljer han att sova på golvet, tror att det blir för varmt!

Egentligen har de korgar (såna av flätad korg, du vet), men de är söndertuggade. De är "ärvda" från våra änglahundar...

Men vi har ett dator/hundrum där voffsarna sover i min och syrrans avlagda juniorsäng!! :) Det gillar de!! Vi har haft hundar så länge så det blir inte mycket med korgar och sånt. De får ta den plats de behöver när det gäller sovandet!!

I vardagsrummet har vi en dyna från en gammal fåtölj med en mysfilt på, vid elementet!! Där brukar gammelhunden sova när vi ser på TV och han känner sig lite sällskapssjuk!!

Min stora :love: ligger på en fårskinnsfäll nedanför min säng på nätterna :)

Min Rottis sover i sin Bia bädd som han själv bäddar till med fleecefilten innan han lägger sig :D. Han varvar mellan Bia bädden och golvet under natten. På dagarna blir det antingen soffan eller på trassmattan i köket.

Soffan, egen soffa, sängen, och sin favvofotölj. Hon tycker inte om sin biabädd så den finns på vinden :banana:

Han sov i en BIA när han var pytte liten. Men nu sover han i sängen :smirk:
Jag har en ganska liten hund...Basenji... så jag tycker att det är ok att ha honom i sängen och basenjisar är ju lite speciella när det gäller hygienen så det tycker är ännu en grej som gör det ok att ha honom i sängen soffan mm

I sängen och soffan,ibland på golvet...Dom har varsin fäll men det duger bara när dom tuggar på ben...

På natten sover den yngsta i sängen och de äldre i sin "hundsoffa" eller i BIA-bädden vi har i sovrummet.
På dagarna sover de antingen i hundsoffan eller på vardagsrumsmattan.

Leo sover i antingen sin Bia, eller i vår säng (helst PÅ matte), på golvet eller i soffan. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
740
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 841
Senast: Tantan
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 286
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar