V
Vinna
Var iväg med mitt 4 års sto idag till sala, då både vet. och massör hade sagt att hon var sne i ryggraden och sv*n i sala har bra rykte om sig att kunna fixa till det.
MEN, när vi kom dit så visar det sig att hon inte alls är sne i ryggraden utan att hon är dålig; vänsterfram: armbåge + känning i griffelbandet . Vänsterbak: knä + rygg
jag fick lite saker med mig hem för att behandla henne.
En blandning på kattmynta, älgört, granbarr, brännässla och pepparmynta till att massera v.bogen och griffelbandet.
En blandning på tall, vallört, pil och pepparmynta till att massera rygg och knä på vänster sida.
Och en blandning på nypon och björkblad att ge henne 1gång om dagen..
Men det här oroar mig; han sa inget speciellt om vad jag ska göra med henne,
vad hade ni gjort? Tränat på som vanligt? Gå i hagen? Sjukhage? sätta på box kanske??
Jätte tacksam för svar!
/ E.
MEN, när vi kom dit så visar det sig att hon inte alls är sne i ryggraden utan att hon är dålig; vänsterfram: armbåge + känning i griffelbandet . Vänsterbak: knä + rygg
jag fick lite saker med mig hem för att behandla henne.
En blandning på kattmynta, älgört, granbarr, brännässla och pepparmynta till att massera v.bogen och griffelbandet.
En blandning på tall, vallört, pil och pepparmynta till att massera rygg och knä på vänster sida.
Och en blandning på nypon och björkblad att ge henne 1gång om dagen..
Men det här oroar mig; han sa inget speciellt om vad jag ska göra med henne,
vad hade ni gjort? Tränat på som vanligt? Gå i hagen? Sjukhage? sätta på box kanske??
Jätte tacksam för svar!
/ E.