Vad ska ni ha på er i jul?

Mirre

Trådstartare
Jag är lite sugen på denna
36-3427.jpg

Funkar det med röda strumpbyxor till tro? :p

Sv: Vad ska ni ha på er i jul?

Ska shoppa med frycken på lördag så tänkte kolla då :)

Jag tänker mig ett par mörkare röda, eller varför inte stay-upsen från "50 shades of grey" kollektionen hos kappahl? :p

Ett par mörkare skulle kanske passa, men inga klarröda.
Själv tror jag ett par over knee stickade strumpor i grått kan passa. Men kanske klänningen skulle varit något kortare då. Beror ju dock på hur lång du är. Den klänningen går över mina knän eller precis till och då syns det ju inte att det är over knee och jag vill att det ska synas.

Jag och min sambo ska ha på oss det här:

reindeer-costume-large.jpg

Tror vi kommer matcha mamma och pappa fint eftersom de ska klä sig såhär:

28029_L.jpg

Alltså, renar och pepparkaksgubbar är SÅ 2012! Själva går vi all in och satsar på KKK!

vl14019690_black.jpg

Tänkte inte köpa något nytt, så det får bli den här. Kanske har röda strumpbyxor till.

Jag brukar inte klä upp mig alltför mycket på julafton. Jag vill inte köpa massa finkläder som jag inte kommer använda igen så jag brukar försöka hitta nått som känns fint men som även funkar till vardags.

I år är jag lite sugen på att köra pennkjol och nån mysig tröja. Typ såhär:

hmprod
hmprod

Jaa, visst fungerar det med röda strumpbyxor, men jag tänker mig att allra snyggast vore det med några lite diskret mönstrade leggings eller strumpbyxor till.

Själv kommer jag förmodligen glida runt i myskläder hela dagen :love:

Jättesöt klänning! Men röda strumpbyxor skulle jag inte ha till den, om du inte tänkt ha en röd kofta till.

Jag har inte kommit så långt som vad jag ska ha på mig. Mitt (då) sex veckor gamla barn ska i alla fall ha tomtedräkt :p

catalogueImage

Vi ska ha en riktig avslappnat jul i år, så det blir något som är perfekt att gå hemma och mysa i.

Tänker mig denna:

04e3ff37be7bfd30eecf558c2db51562.jpg

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
563
Senast: sthu
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
719
Senast: Åsa A
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
34 35 36
Svar
702
· Visningar
32 545
Senast: Elendil
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 501
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama