Vad ska man välja

Q

QQH

Funderar på vilken tävling som är roligast att åka och se i år? Har aldrig varit på Grevagården t.ex eller någon annan större tävling.

Vad tror ni om det gemensamma SM:et? Blir det en flopp eller kommer det att få hela Sveriges duktigaste westernekipage till start?

Eller är det någon annan tävling som är bäst att åka och se?

Sv: Vad ska man välja

ja skulle nog rekomendera antingen QH SM i augusti eller tumbleweed i maj. :idea:

westernway skrev:
ja skulle nog rekomendera antingen QH SM i augusti eller tumbleweed i maj. :idea:

Vad då QH SM? :crazy: Vad hände med det gemensamma SM:et i slutet av september?

Tror tumbleweed blir en höjdare...

Kommer det alltså vara ett enskild QH SM + den gemensamma? likaså för WRAS?

Cleooo skrev:
Tror tumbleweed blir en höjdare...

Kommer det alltså vara ett enskild QH SM + den gemensamma? likaså för WRAS?

Jag tror också att Tumbleweed kommer att bli bra, likaså SM! Jag är hellre positivt inställd än pessimistisk... :)

NEJ, det kommer bara, ENDAST vara ett gemensamt SM (om allt går enligt planerna) där alla hästraser deltar. Och så vitt jag vet kommer det att vara i september och inte i augusti?

September var ordet sa Bull.

Westernway; Det heter inte Quarter SM det heter Swedish Nationals eller gjorde i alla fall. i fjol och skall inte förväxlas med SM, som är gemensamt för alla.
Tävlingar att se kan ju vara September Rundown med Splitter nytt Derby öppet för alla!
Dit skall i alla fall jag;o)

Monke

om du är intresserad av western i huvudtaget och inte bara quarter/paint så är även HJO KO en riktigt rolig och stor tävling men även dom andra som ovansående har nämnt är ok...kram

High Chaparall var ju en höjdare förra året, förutom vädret förståss!
I år blir det ju SCHA-Cutting cup, AQHA klasser och SRHA/NRHA reining också förutom de vanliga öppna klasserna. Ett måste alltså.

Tycker att Hjoko är mysigt, kanske inte den bästa tävlingen men jag har alltid haft kul.Ska åka för fjärde gången i år....

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka