Vad ska man tänka på när man köper dressyrhatt?

Sv: Vad ska man tänka på när man köper dressyrhatt?

................

Senast ändrad av en moderator:

.....................

Senast ändrad av en moderator:

Okej, då försöker jag för tredje gången gilt svara på detta inlägg...*suck* Datorn har lagt av alla gångerna av någon outgrundlig anledning.

Vi ses väl imorgon då, ;) , ska du rida mer än B3? Rider själv två klasser per dag, B3,A1,B4 o George. Sover över.

:D Eländiga datorer......

Jag skulle ha haft med båda pållarna och ridit B3 + A5 + B4 men det blir bara en som jag åker med av diverse anledningar. Rider rätt sent på kvällen imorgon. Sover också över.

Ja vi ses säkert. :)

Hojta gärna till om du känner igen mig, för jag har dåligt minne ibland... Jag kommer nog att stanna rätt länge. Ser fram emot en rolig helg, sen ska vi till Strängnäs o tävla nästa helg så det känns lite mycket just nu. Men man får försöka ta en dag i taget.. :angel:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
653
Senast: MissFideli
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 761
Mat Jag ska åka ner ett par veckor till huset för en sista handpåläggning och försöka hindra mig från att ylandes springa runt på tomten...
Svar
7
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka