vad ska man köpa???

L

Linnzan

jag har ett litet welsh mountain sto som jag planerar att köra in och kanske tävla i framtiden. Typ dressyr eller liknande... har kört lite dressyr och presition för tränare för måååånga år sen. Vasr groom för ca 5 år sen o då vaknade intresset till liv igen. Så köper vi detta lilla sto och tankarna börjar rulla... :)

Min fråga... vad ska jag köpa henne??? Sele vagn mm. Jag vill inte nu i starten köpa en super dyr vagn o sele men vill inte ha nått skräp för de..

Vad kan ni rekomendera????

Sv: vad ska man köpa???

Jag tycker du skall köpa en bra sele från början, med god kvalite. Så kan du njuta av den hela tävlings säsongen mm.

En Ideal sele eller imperiall sele. Ligger runt 5000 kr.
Vagn, kan du alltid hittat beg.

Mvh
Emma

något tips vart man kan hitta beg????

har anons ute på alla sidor och kollar varje dag :laugh:

fick napp på annonsen :) så det blir en ponny rockard med sele. Jag ska ha de nu då hon körs in och köpa en finare rockard o sele till tävling senare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst förhoppningsvis under nästa år då jag nyligen börjat nytt jobb som kommer ta lite mer tid i anspråk. Dessutom...
Svar
19
· Visningar
2 523
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428
Körning Hej är lite smått sugen på att skaffa häst igen och har blivit erbjuden en äldre fd travare. den har de senaste 4 åren inte blivit körd...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 916
Senast: Cambrie
·
Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
14 370
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka