B
_Blomman_
Snälla hjälp mej med att komma på nått ja kan göra med min häst jag kan inte rida honom så jag måste syselsätta honom.
Vill ha tips.
Vill ha tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Agility kanske?!Snälla hjälp mej med att komma på nått ja kan göra med min häst jag kan inte rida honom så jag måste syselsätta honom.
Vill ha tips.
Också jättekul och som du säger, man kan ta det till vilken nivå man vill.Jag slår ett slag för tömkörning. Du kanske kan gå en kurs för någon duktig tränare så får du se vad man faktiskt kan utföra med tömkörning. Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla igång, sysselsätta och träna hästar som man av någon anledning inte bör rida. Man kan då med lätthet utföra rörelser och övningar upp till steget över LA.
Löshoppning brukar många hästar tycka är kul också.
Flåt?!!!SLÖSA??? Trodde du ville ha en kul aktivitet med din häst! Å vaddå 26 år, den kan leva i 20 till, 26 är ingen ålder på en häst som inte ska jobba hårt. Som nån sa vilken inställning!Men ja kan inte gå på kurs och lösa pengar på en 26 årig häst som snart dör men ja kan ju göra det hemma!
Flåt?!!!SLÖSA??? Trodde du ville ha en kul aktivitet med din häst! Å vaddå 26 år, den kan leva i 20 till, 26 är ingen ålder på en häst som inte ska jobba hårt. Som nån sa vilken inställning!
Men han mår liksom inte så bra va tror du han orkar inte ens knapt gåå
Hur tror du han skulle klara löshoppning och annan fysiskt ansträngande aktivitet om han måste ha medicin för att klara av att gå? Låt han vara i hagen om han klara det och ta till vara på tiden han har kvar genom kel och mys.så dåligt mår han inte han får medicin men om det skulle vara så att han mår sämre så ska vi göra de men igentligen har vi lovar att han ska leva tills HAN besämmer sej för att somna
Orkar han knappt gå så är det inte någon aktivitet som är ett alternativ, ta bort den stackaren om han måste gå på "konstgjord andning" och ändå inte mår bra.Men han mår liksom inte så bra va tror du han orkar inte ens knapt gåå