Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Last Libertyn som har samma möderne som HipHop? Jag hade valt den med starkast möderne alla dagar i veckan.NU behövs expert tips,,, hingstunge f 16 efter Hip Hop och helt ok möderne..eller hingst f 16 e Last Liberty u Allemande,, Hip Hops helsyrra så ett toppen möderne,, vad säger ni,,vilken ska jag välja.. Last Liberty ungen blir mindre än Hip Hop avkomman men blir nog 165 iaf
ja det är Liberty avkomman som har AllemandeÄr det Last Libertyn som har samma möderne som HipHop? Jag hade valt den med starkast möderne alla dagar i veckan.
NU behövs expert tips,,, hingstunge f 16 efter Hip Hop och helt ok möderne..eller hingst f 16 e Last Liberty u Allemande,, Hip Hops helsyrra så ett toppen möderne,, vad säger ni,,vilken ska jag välja.. Last Liberty ungen blir mindre än Hip Hop avkomman men blir nog 165 iaf
Till vad ska du ha hästen? Omöjligt att svara utan att veta.
VI ska ha den mot hoppning, gör inget om den är svår, bara den vill jobba och är ambitiösEtt tillägg om LL, då jag har en själv. Min egen är inte helt enkel, men hon har en jäkla vinnarskalle och tävlingsmentalitet. Som Habina här ovan skriver så beror det på vad man ska ha hästen till och vilken typ av personlighet man själv föredrar. Jag föredrar tuffare hästar med en del go i sig. Sen hänger det en mycket på mödernet också, min har en rätt hård morfar som jag har förstått det, jag har träffat hästar efter LL som varit betydligt mer okomplicerade än min egen.
men allemande är helsyster till hip hop så det är samma trevliga blodJag är inte själv förtjust i LL då de jag träffat varit svåra.Däremot har Hip Hop avkommorna varit trevliga.Kan ju bara haft otur
och mamman Allemande är helsyster till Hiphop så det trevliga blodet får vi ju oxåVI ska ha den mot hoppning, gör inget om den är svår, bara den vill jobba och är ambitiös
Min är mycket ambitiös och hoppglad, jag löshoppade henne igår och hon riktigt söker hinder. Däremot är det mycket energi och vilja i henne, men det finns som sagt ett möderne också.VI ska ha den mot hoppning, gör inget om den är svår, bara den vill jobba och är ambitiös
han är f 16 så det är lite svårt att säga ngt om hans förmågor, tanken är att han även ska användas i avel då vi har flera fina ston hemmaJag är inne lite mer på det som @Habina är....jag skulle titta på individen snarare än stammen.
Varför är mödernet så himla viktigt, är min fråga? Om man ändå inte ska avla.
han är f 16 så det är lite svårt att säga ngt om hans förmågor, tanken är att han även ska användas i avel då vi har flera fina ston hemma
han är f 16 så det är lite svårt att säga ngt om hans förmågor, tanken är att han även ska användas i avel då vi har flera fina ston hemma
NU behövs expert tips,,, hingstunge f 16 efter Hip Hop och helt ok möderne..eller hingst f 16 e Last Liberty u Allemande,, Hip Hops helsyrra så ett toppen möderne,, vad säger ni,,vilken ska jag välja.. Last Liberty ungen blir mindre än Hip Hop avkomman men blir nog 165 iaf