Vad ska jag göra??

Fashion Flash

Trådstartare
Hejsan!!
När jag rider så tittar jag ner oftas bara i galoppen jag vet inte varför.Men det är bara så. Och det är inte bra varken för mig eller hästen. När jag saktar av igen så märker jag att jag tittat ner. Men det är inte alltid bara ibland.

Är det någon som vet hur man ska bli av med det??
Eller haft det själv och blivit av med det??Hur gjorde ni??

Sv: Vad ska jag göra??

Jag gör också så.
Tittar ner åt vänster och då blir det automatisk att jag sätter mig snett åt vänster också. Fick tips om att jag ska dra upp vänster axel mot örat med jämna mellanrum. Funkar prima för mig nu =)

Jag gör också så.
Tittar ner åt vänster och då blir det automatisk att jag sätter mig snett åt vänster också. Fick tips om att jag ska dra upp vänster axel mot örat med jämna mellanrum. Funkar prima för mig nu =)

Ååå ska försöka tänka på det imorn när jag rider.;)

Jag gör också så.

Det funkade väldigt bra:D

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag är lärd att när man andas in, spänner sig diafragman, kortar ner sig och lungorna kan därmed expandera. Detta gör att andas in och...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: 95johsv
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 145
Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Anonym456
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II