M
mysis
Orkar inte mer.... Första juni fick jag in 2 sommarhästar på mitt bete, Hon som kom med hästarna ägde dom inte det gjorde en annan, fick jag reda på när hon kom. Redan där började jag undra varför hon inte sagt detta tidigare. I allafall så fick hon med kontrakten som ägaren skulle skriva på och sedan posta till mig. Hon betala för juni månad sen åkte hon. Sen har det varit tyst från henne. Jag har ringt hur många gånger som helst går inte att komma fram, samt smsat men smsen står som avvaktande,. Om det händer hästarna nått har jag ingen ägare att ringa, sen behöver båda verkas då hovarna börjar bli långa.. Hon har lämnat sin transport på stallplanen i den ligger passet till ena hästen. Ägaruppgifterna i passet har jag sökt på men personen finns inte någonstans. Transporten vet jag inte vem som äger. Vad ska jag ta mig till jag börjar bli måttligt desperat då vi närmar oss hösten, jag har inte råd att ha 2 hästar till att ge mat då jag har 4 egna. Behöver lite tips om hur jag ska gå till väga i denna situation.