Typ så är det
Flåt men din beskrivning lät lite rolig, typ man ska vara en orolig typ som kommer på alla möjliga katastrofer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ så är det
Flåt men din beskrivning lät lite rolig, typ man ska vara en orolig typ som kommer på alla möjliga katastrofer![]()
Nja, den är som laborant inom pappersindustrin, minst sagt smal....
Skulle nog kunna jobba inom butik eller restaurang, och ja helst av allt något serviceyrke tror jag.
Tror inte man får det här, utan då är det AF som fixar utbildningen och där kvalar jag visst inte just nu. Har haft funderingar på någon form av chaufförsutbildning tidigare
Det skulle jag kunna tänka mig, men utbildning var enbart fokuserad på just kartong och massa-provningSkulle du kunna tänka dig att fortsätta med laboratorietekniker så
ka du kolla om kommunen där du bor behöver personal som är van vid kemiska analyser på vattenverk eller reningsverk ? De jobbar dagtid och du har ju både utbildning o erfarenhet från pappersbruket ?
DET lät skoj, jag gillar att planera och organisera. Bygga upp scenarier kan jag säkert göra lättBli något inom säkerhet eller krisberedskap? Det är inte rymdforskar-kompetens på det precis. Du ska vara lite dystopiskt lagd, ha lite fantasi och bygga scenarion vad som kan ske och vad man kan göra åt det. Typ så.
Det skulle jag kunna tänka mig, men utbildning var enbart fokuserad på just kartong och massa-provningVar få kemiska analyser, det sköttes av kemi-ingenjörerna...
Men helt klart värt att kolla upp ändå![]()
Helt klart värt att kolla upp tycker jag! Att du inte kan exakt hur deras labb fungerar spelar nog ingen roll, vem kan det innan de har varit där liksom??Det skulle jag kunna tänka mig, men utbildning var enbart fokuserad på just kartong och massa-provningVar få kemiska analyser, det sköttes av kemi-ingenjörerna...
Men helt klart värt att kolla upp ändå![]()