Sv: Vad ska jag blanda mineralerna med?
Ja kanske har du helt rätt i att jag gör det svårare än vad det behöver vara men med en cushinghäst med fångproblematik i bagaget som jag tvingats ta bort så blir man nästan paranoid. Jag är så jäkla rädd att det ska bli lika illa igen att jag är supernoga med att inte ge något som kan trigga igång ett anfall och nej, de går inte på gräs än och ja, de kommer få gå på gräs men med munkorgar.
Det är två d-ponnyer.
Fibergi kanske kan vara något ändå. En näve kan ju inte ge så mycket men borde ju vara tillräckligt för att dölja smaken av pulvret.
Tack för dina råd och tips
Men gör du inte saker och ting lite extra svårt för dig själv. Alla hästar får inte fång bara för att dom är lättfödda och du behöver väl inte ge mer än max 2-3 dl?
Provat safe and sound från D&H? Kan man ju blanda m lite vatten också om man vill.
Jag ger nu care4life fr Pavo. 4,7% stärkelse och 4,7% socker.
Eller rent av en näve Fibergi Låg, det är ju luftigt så man får volym utan att ge många gram.
Är det modell Shetland som äter typ 2 kg hö per dag och blir tjocka på det?
Ja kanske har du helt rätt i att jag gör det svårare än vad det behöver vara men med en cushinghäst med fångproblematik i bagaget som jag tvingats ta bort så blir man nästan paranoid. Jag är så jäkla rädd att det ska bli lika illa igen att jag är supernoga med att inte ge något som kan trigga igång ett anfall och nej, de går inte på gräs än och ja, de kommer få gå på gräs men med munkorgar.
Det är två d-ponnyer.
Fibergi kanske kan vara något ändå. En näve kan ju inte ge så mycket men borde ju vara tillräckligt för att dölja smaken av pulvret.
Tack för dina råd och tips