Vad ska jag bjuda på?

tott

Trådstartare
Har bjudit in min date på mitt och kattens fredagsmys på fredag. Jag brukar i vanliga fall laga någonting enkelt men gott till mig själv på fredagar (katten får annat) - typ varma mackor, tortillapizza, köpt sushi osv.
På fredag vill jag också bjuda på något enkelt och gott.
Tips :bow:

Pizza låter väl jättebra, men känner du att du vill göra något annat så kanske lite antipasti vore något? Några olika sorters ostar, lite charkprodukter, ett gott bröd, oliver, soltorkade tomater, vindruvor, massa sånt gott? Bara att ställa fram samtidigt som det känns lyxigt och är ett väldigt socialt sätt att äta på, så jag tänker mig att det kanske kunde passa för en dejt :)

Pizza låter väl jättebra, men känner du att du vill göra något annat så kanske lite antipasti vore något? Några olika sorters ostar, lite charkprodukter, ett gott bröd, oliver, soltorkade tomater, vindruvor, massa sånt gott? Bara att ställa fram samtidigt som det känns lyxigt och är ett väldigt socialt sätt att äta på, så jag tänker mig att det kanske kunde passa för en dejt :)
Tänkte bjuda på lite bubbel och lite ostar allra först. Det är så katten och jag brukar börja vårt fredagsmys (katten får en sheba creamy snack) och jag ett glas bubbel och nån ostbit.

Liknande trådar

Mat Vill höra om bukefalistenas julbord ! Extra kul om det varit med någon tvist eller något annorlunda tema. Eller om det bara varit ett...
2
Svar
35
· Visningar
1 710
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 046
Senast: hundtant
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka