Vad sjutton är en skumrem???

S

simpe

Som westernryttare har jag noll koll på dresyrtillbehör och har köpte ne jättebra liten rem till mitt stångbett då jag inte vill använda kedja. På kvittot stog det skumrem eller skummrem, vad har man den till eg?:confused:

Sv: Vad sjutton är en skumrem???

Som westernryttare har jag noll koll på dresyrtillbehör och har köpte ne jättebra liten rem till mitt stångbett då jag inte vill använda kedja. På kvittot stog det skumrem eller skummrem, vad har man den till eg?:confused:

Om du inte vill använda kedja kan du göra som jag, och ha en curb strap helt i läder till stångbettet ist :)

Sv: Vad sjutton är en skumrem???

Jo jag har haft en läder curbstrap men de har varit så långa, denna var perfekt i längd.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar