Vad sjunger han?

Sparrisen123

Trådstartare
Oskar Linnros - Hur dom än. I slutet på låten, vad sjunger han? :crazy:
Jag har googlat och letssingit är de enda som har med raderna. Där står det att han sjunger "Ja vi har trummor ni har inga trummor om ni undrar det.
Jag sa vi har trummor ni har inga trummor och jag undra är du dum eller dum eller dum eller"
Sjunger han verkligen så? :confused:

Sv: Vad sjunger han?

Jag har försökt lyssna men kan varken säga ja eller nej till om han sjunger så, men säger ni det så bestämmer vi väl att han väl sjunger så då :D

Sv: Vad sjunger han?

Tycker också det låter som det. Ser man videon så visar dom dessutom trummor i slutet av den.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 061
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 629
Senast: MJLee
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 548
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar