vad säljer...

Breccia_

Trådstartare
granngården för senskydd?
märken o så?
ska dit o handla imorn o blev lite nyfiken.
ska ut o galoppa hästen imorn och kom fram till att det verkar dumt att ha lindor då.
så vad säljer de för senskydd m.m.? : )

Sv: vad säljer...

granngården hos oss säljer globus,eskadron,veredus och så tror jag typ jacson och källquists. alltså benskydd.
de kanske har fler men det är de jag vet, vet iaf att de har alla färger av eskadronskydden :love: :P

Var där igår, dom hade Olympic Protector och Eskadron!

De hade stort utbud av Eskadron när jag var där sist. Hade en del mer skydd också förstås.

Det beror väl på va dom har hemma. Våran Granngård har för det mesta bara Källquist hemma.

Jag tror det beror lite på vilken butik du åker till...En del har ju ett jättestort hästsortíment, andra inte. Källquist är nog standardsortiment iaf, men där jag har varit har det funnits mycket mer.

Granngårde hos oss har inget utbud egentligen men källquists och horse saver har de...Dock bara några få artiklar...

Vårt granngården har typ bara källquist och globus, men å andra sidan,
så bor ju du typ 45 mil härifrån så det är ju skit samma :crazy: ;)

Lånar knapp

Jag köpte min Veredus där, de har Eskadron och massor av andra märken... i Uppsala iaf...

Japp, Uppsala har Veredus, eskadron, protector, jacson mfl.

Det blev iaf. ett set med Källquist Protectors :p
Halva priset jämförelsevis med Eskadron, känns dumt o köpa det när jag inte hoppar o bara ska rida ut med dom.
Hade för mig att dom har haft mycket bättre sortiment förrut...

Granngården hos mig har inget sådant alls kan jag säga. Det e himla tåkigt :(

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka