håller med om detKramar!! Utan tvekan kramar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
håller med om detKramar!! Utan tvekan kramar!!
Precis det där saknar jag också. Den ständiga oron ligger som ett täcke över en. Så fort man får den minsta antydan till ont i halsen, eller liknande, så blir det ångest över om man är sjuk eller inte.....Jag saknar att inte behöva oroa mig. Tänka ut hur jag ska åka för att undvika rusning, titta mig runt när jag är ute och ändra riktning.
Jag håller med dig! Började nytt jobb i mars, har lyckats få igång ett rätt bra nätverk visserligen men inte alls i samma stil som det hade varit på fysiska möten.Kom på en till som jag kanske är ensam om. Jag saknar verkligen att kunna gå på utbildningar och konferenser där man kan träffas och nätverka lite också! Jag började på ett nytt jobb för ett år sedan, i en ny bransch och jag känner ju i princip ingen utöver de i min egen organisation. Och knappt dem heller, eftersom avdelningarna inte kan blandas hur som helst. Jag står och frustar här i startgroparna på en massa svindyra projekt och jag har så himla mycket idéer men vill ha andras erfarenheter där jag saknar egna. Lösningen blir att maila och ringa, men det hade varit SÅ mycket enklare om man hade känt till varandra eller åtminstone varandras arbetsplatser lite bättre.
Med det sagt så gillar jag effektiviteten på skype-möten. Jag är inget större fan av mer än ytterst kort kallprat vid korta möten för det finns nästan alltid någon på ett fysiskt möte som pratar för länge om sin hund eller liknande. Den tiden kan användas bättre. Hundpratet kan vänta till ev rast och är mötet för kort för rast så är det för kort för det pratet.