Vad säger stammen?

Jessica.B.

Trådstartare
Har hittat ett intressant sto som jag är lite inne på att köpa. Hon är bara tre så hon ska visas på treårs test. Men tycker ni denna stamm är intressant.
Contender-Landucci-Mentor. Detta är ett holsteinersto. Kommer från sto stamm 730B. Om hon skulle gå bra på treårs testet så kommer hon att betäckas.

Sv: Vad säger stammen?

När man läser resultat listorna från stora internationella meeting fins det alltid ett flertal framgångsrika Contender avkommor med i prislistorna i de största klasserna här några exempel på internationella topphästar efter Contender: Montender-Marco Cuther som var bla var dubbel guldmedaljör i EM 2005, Checkmate-Meredith Michels-Beerbaum EM guld Controe-Christian Ahlmann EM guld, Cuamhtemoc La Silla-Rolf Göran Bengtsson, Con Air-Lars Bak Andersen, Constantin24, Contendro, Conterno Grande, Cristo, Concetto,Cartier mfl, mfl,

Landucci är väl efter den fantastiska Landgraf 1.

Låter som en riktig pärla tycker jag:laugh:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
444
Senast: Krålus
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 841
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka