Vad säger man...

Sv: Vad säger man...

Ser ju ut som en dammsugar påse...
Ja, som sagt. Va säger man...

hmm helsjukt, visst är säkert jätte praktiskt, I storstäder. men ska inte djur få vara djur.. :crazy:

:rofl: Ja, precis en dammsugarpåse!
Sambon bara skakade på huvudet. Jag garvade rätt gott, hur kan man över huvudtaget komma på tanken? farligt att använda en bajspåse!:D

Alltså, haha. jag skrattar ihjäl mig!
Snacka om att göra sig extra arbete, har de hört talas om bajspåsar? :rofl:

Men hunden kanske har den fast sydd i pälsen så den inte rubbas och behöver rättas till var femte minut.:idea:
Den kanske sover, äter, och badar med selen på?
För inte kan de lägga tid på att sätta på den innan man ska rasta hunden när det tar så lång tid att plocka fram en bajs påse ur fickan. :angel:

Tror att det är i samma genre som bonzikitten.
Inget att ta på allvar med andra ord.

Tyvärr finns det på riktigt. Redan för flera år sedan när jag var på InterZoomässan i Nurnberg ställdes liknande produkter ut. Popo-dog hette ett märke då. Hur många som köper kan jag inte svara på, men de marknadsfördes hårt.

haha:rofl:! vem fan köper nåt sånt? kanske skulle köpa en till mej själv, skulle kanske vara bra när jag är ute och rider, hahaha!!

men jag tror inte att jag skulle vilja bära min sk*t på ryggen:rofl:

(får ursäckta för min sjuka humor:crazy:)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 080
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka