Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag osäker om jag sett säsong tre…hmm såg ett den släpptes förra våren så jag borde ha sett den!Vi upptäckte att säsong 3 av Breeders låg på HBO sedan ett antal månader så den har vi börjat se. Gillade verkligen de två första!
Ja det stod maj 2022! Vi hade missat det helt, en glad upptäckt!Nu blev jag osäker om jag sett säsong tre…hmm såg ett den släpptes förra våren så jag borde ha sett den!
Oavsett gillar jag också Breeders!
Har också sett "Smile" och är djupt besviken. Irriterande huvudkaraktär och inte läskig alls, jag som hade förhoppningar!
Precis! Trailern var så lovande.Jag blev också besviken, trodde den skulle vara läskig
Samma här! Finns en till serie med samma skådespelerskor som jag börjat kolla på. Le Bazar de la Charité (The Bonfire of Destiny).Kombattanterna - miniserie på Netflix som utspelar sig under första världskriget. Handlar om fyra kvinnor som på olika sätt hamnar i en liten fransk by vid krigsfronten, och sedermera startar en ambulansflotta som kör skadade soldater från fronten till klostret som fungerar som sjukhus. En fin serie med flera gripande öden, jag gillade den mycket!
Den har jag nog fått som rekommenderad, kände igen skådespelarna. Är den också bra?Samma här! Finns en till serie med samma skådespelerskor som jag börjat kolla på. Le Bazar de la Charité (The Bonfire of Destiny).
Det jag hunnit se verkar bra, även om jag tror att kombattanterna är snäppet vassareDen har jag nog fått som rekommenderad, kände igen skådespelarna. Är den också bra?