Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började också se Last of Us igår, men mitt nervsystem sade nej till post-apokalyptisk premiss. Genren känns bara jobbig efter Covid och med pågående krig i Ukraina. Så avbröt efter två avsnitt.Last of Us på HBO, Pedro Pascal transporterar kaxig tonåring igenom ett dystopiskt landskap efter att jorden förstörts av muterade svampar som infekterar människor och gör dem till zombies. Låter tramsigare än det är, en välspelad och snygg serie som jag började se med lite misstänksamhet med nu är helt såld på!
Jag vill egentligen se Last of us, trots att jag inte spelat spelet... men den blev så hypad att jag blev tvärsöver och vägrar.Började också se Last of Us igår, men mitt nervsystem sade nej till post-apokalyptisk premiss. Genren känns bara jobbig efter Covid och med pågående krig i Ukraina. Så avbröt efter två avsnitt.
Avbröt också att titta på reality-tävlingen Outlast på Netflix. Såg fram emot vackra miljöer i Alaskas vildmark och nördiga överlevnadsskills. Men tävlingen urartade snabbt till att handla om att vinna genom att sabotera för sina medtävlare och bete sig riktigt illa mot andra människor. Kände bara avsmak och tycker det är ganska kasst av Netflix att släppa igenom. Läste andra tittares reaktioner och de flesta verkar ha upplevt det likadant.
Jag vill egentligen se Last of us, trots att jag inte spelat spelet... men den blev så hypad att jag blev tvärsöver och vägrar.
Jag kanske försöker hitta den någonstans senare då. För tillfället har jag inte HBO ändå, och försöker ta mig igenom The devil's hour på prime. Den är bra, men man måste vara vaken hela tiden för att hänga med. Den är lite som The buttefly effekt och hoppar i tiden.Jag blev också lite tvärsöver och började på den senare. Det är värt det!
Såg också Outlast i veckan! Vet att det blivit reaktioner, men samtidigt så är det ju ändå fascinerande hur vissa gick upp i sabotageläget och hur vissa valde att lämna på grund av det. Antar att det skulle kunna lösas med regler som tydliggjorde att det fanns vissa gränser.Började också se Last of Us igår, men mitt nervsystem sade nej till post-apokalyptisk premiss. Genren känns bara jobbig efter Covid och med pågående krig i Ukraina. Så avbröt efter två avsnitt.
Avbröt också att titta på reality-tävlingen Outlast på Netflix. Såg fram emot vackra miljöer i Alaskas vildmark och nördiga överlevnadsskills. Men tävlingen urartade snabbt till att handla om att vinna genom att sabotera för sina medtävlare och bete sig riktigt illa mot andra människor. Kände bara avsmak och tycker det är ganska kasst av Netflix att släppa igenom. Läste andra tittares reaktioner och de flesta verkar ha upplevt det likadant.
Började också se Last of Us igår, men mitt nervsystem sade nej till post-apokalyptisk premiss. Genren känns bara jobbig efter Covid och med pågående krig i Ukraina. Så avbröt efter två avsnitt.
Förstår vad du menar, men jag blev mest trött. Tycker Lord of the Flies-frågeställningen är hemskt uttjatad och därför ointressant utöver att det äcklar mig med den sortens beteende. Håller absolut med dig om att det kunde undvikits med ett annat upplägg. Samtidigt tror jag vissa handlingar där skulle kunna påstås vara reglerade av lagstiftningen redan.Såg också Outlast i veckan! Vet att det blivit reaktioner, men samtidigt så är det ju ändå fascinerande hur vissa gick upp i sabotageläget och hur vissa valde att lämna på grund av det. Antar att det skulle kunna lösas med regler som tydliggjorde att det fanns vissa gränser.
Haha, apropå lagstiftningar etc. så verkade ju en deltagare övertygad om att "There is no law here!"...Förstår vad du menar, men jag blev mest trött. Tycker Lord of the Flies-frågeställningen är hemskt uttjatad och därför ointressant utöver att det äcklar mig med den sortens beteende. Håller absolut med dig om att det kunde undvikits med ett annat upplägg. Samtidigt tror jag vissa handlingar där skulle kunna påstås vara reglerade av lagstiftningen redan.
Tagit hem Cmore! Det finns hur mycket Below deck som helst att se
Och några married att first sight!
O vanderpump rules!!