Japp. Han är sedvanligt bra! Växlar från sympatisk till otäck på ett övertygande sätt.Är det den skotska med David Tennant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Han är sedvanligt bra! Växlar från sympatisk till otäck på ett övertygande sätt.Är det den skotska med David Tennant?
Ja, han gör mig sällan besviken! Kul, då ska jag börja titta på den i helgen tror jag!Japp. Han är sedvanligt bra! Växlar från sympatisk till otäck på ett övertygande sätt.
Jag har precis sett klart den! Absolut sevärd med bra story och bra skådespelare.Ser En mördare bland oss på SVTPlay. Lite udda kriminalhistoria där man redan från början misstänker vem som är skurken. Men tiden ägnas åt att berätta hur det blev som det blev.
Bra brittisk kvalitet med välkända ansikten bland skådespelarna.
Jag har också sett Des med David Tennant som var oerhört bra. Det är en dramatisering om en seriemördare i London för 40 år sen. Jag brukar inte vara särskilt förtjust i dramatiseringar av verkliga fall, men alla skådespelare är lysande och David Tennant är kusligt lik den verklige mördaren Dennis Nilsen.
Blir sugen på att se den bara pga din recensionRed dot (Netflix)
Hatiska norrbottingar vill skjuta Stockholmare.
Alltså, så dålig!!!
Blir sugen på att se den bara pga din recension
Jag har sett usla recensioner också..Red dot (Netflix)
Hatiska norrbottingar vill skjuta Stockholmare.
Alltså, så dålig!!!
Blir sugen på att se den bara pga din recension
Precis min tanke!
Euphoria på HBO. Så mörk men så bra!
Tunna blå linjen på SVT play. Mycket bra tycker jag men lite väl förutsägbar ibland. Utan att ha någon direkt insyn i polisyrket upplever jag ändå att den presenterar en balanserad bild av poliser som människor.
Älskar framför allt de megaskånska, framför allt kvinnliga medelålders, statister de fått med. Där snackar vi dialekt!Nu har jag äntligen tagit tag i att se Tunna blå linjen (SVT). Fantastiskt bra och fullständigt hjärtskärande, allt på samma gång. Som uppvuxen i Malmö drabbades jag mitt i allt detta av hemlängtan, framförallt orsakad av all redig skånska de fått med.
Blev väldigt glad att höra att de planerar för en andra säsong!