Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg den också under det senaste dygnet, egentligen mest för att jag är en sucker för åttiotalsmusik men oj vad jag lipat. Absolut sevärd.Jag har precis sträckglott på "It's a Sin" på Channel4, över fyra timmar har jag suttit här. Jäklar vad den var tyngre än jag trodde, men så underbar! Rekommenderas till absolut var och varenda en!
Handlar om gayscenen i London under åttitalet när HIV och AIDS började spridas. En del humor, lite cynisk men otroligt gripande. Fantastiska skådisar.
Nu måste jag gå och tvätta ansiktet...
Ja herregud. Grinat och grinat. Och skrattat!Såg den också under det senaste dygnet, egentligen mest för att jag är en sucker för åttiotalsmusik men oj vad jag lipat. Absolut sevärd.
Det var kanske inte det optimala valet en natt där man inte kunde sova för att man sedan innan var deppig.Ja herregud. Grinat och grinat. Och skrattat!
Kanske inte riktigt, men samtidigt var alla huvudkaraktärerna så varma och det gjorde lite gott i hjärtat.Det var kanske inte det optimala valet en natt där man inte kunde sova för att man sedan innan var deppig.
Ja, jag håller med. Gillade speciellt Colin, var så rart/hjärtskärande när han var så taggad på att få nyckeln och kunna öppna tidigare. cry:Nej
Kanske inte riktigt, men samtidigt var alla huvudkaraktärerna så varma och det gjorde lite gott i hjärtat.
Här hemma kolla vi om alla Harry Potter-filmer
Är det den skotska med David Tennant?Ser En mördare bland oss på SVTPlay. Lite udda kriminalhistoria där man redan från början misstänker vem som är skurken. Men tiden ägnas åt att berätta hur det blev som det blev.
Bra brittisk kvalitet med välkända ansikten bland skådespelarna.