Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tunna blå linjen som hade premiär på SVT nu i dagarna ska vara väldigt bra efter vad jag hört, det kan kanske vara något? Har dock inte sett den själv än!Helt dött på seriefronten, finns inget kul att titta på känner jag
Jag och sambon har roat oss med första delen (=5 avsnitt) av Lupin som finns på Netflix. Det är en fransk serie som handlar om en man som övat i hela sitt liv för att bli den perfekta bedragaren så att han kan hämnas på en av Frankrikes rikaste män, som förstörde livet för honom och hans pappa för 25 år sedan.
Den påminner lite om Oceans-filmerna, mycket luriga scener och spänning men med glimten i ögat. Vi var inte övertygade efter första avsnittet, men det visade sig bli riktigt bra! Nu väntar vi ivrigt på att nästa omgång avsnitt ska komma ut
Tack, ska kolla in den!Tunna blå linjen som hade premiär på SVT nu i dagarna ska vara väldigt bra efter vad jag hört, det kan kanske vara något? Har dock inte sett den själv än!
Har kollat på 2 avsnitt från Gardeners World winter specials 2021, på youtube är med tillbakablickar och olika videos från tittare, rätt mysigt å se på.Det jag tittar på nu är gamla avsnitt av Gardeners World på youtube, i väntan på årets säsong. Varför finns det inte mer trädgårds-TV som är intressant? Trädgårdstider och den där danska bonden är okej, men lämnar mycket för mig att sakna.
Har sett de första två avsnitten - mycket bra! Tack för tipsTunna blå linjen som hade premiär på SVT nu i dagarna ska vara väldigt bra efter vad jag hört, det kan kanske vara något? Har dock inte sett den själv än!
Åh, kul! Flera av mina vänner (varav två jobbar som just poliser i Malmö) verkar tycka om den. Jag har inte riktigt hunnit dit än men ser fram emot att se den senare i veckan!Har sett de första två avsnitten - mycket bra! Tack för tips
Vad kul att även dom gillar serien!Åh, kul! Flera av mina vänner (varav två jobbar som just poliser i Malmö) verkar tycka om den. Jag har inte riktigt hunnit dit än men ser fram emot att se den senare i veckan!
Varje söndag.Vad kul att även dom gillar serien!
Jag tycker att den är väldigt lärorik, jag har alltid förstått att polisen har ett tufft jobb men jag hade nog inte riktigt reflekterat över exakt hur tufft. Jag mådde fysiskt illa av scenerna med en ung kvinnan som hittas överfallen i en park, och då såg jag det bara på TV!
Den berör verkligen och jag vill absolut se fler avsnitt, undra hur ofta dom släpps?