På väg till Malmö och tandregleraren. Näst sista gången 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte veva ner rutorna? Min bil har AC men som linsbärare är det inget bra så jag kör med rutorna nere delvis.Trött. Jag känner inte för att köra min bastubil i kväll. Men jag både vill och måste åka hem.
Det är två timmar kvar av dagen. Jag ska nog städa en del av tiden. Och åka till posten.
Jag behöver lite kärlek nu...
Hamnade i en diskussion på Facebook. Några män tyckte att kvinnor också är ansvariga till sexuella övergrepp eftersom så många inte anmäler. Då jag sa att jag inte anmält saker både för att jag inte tyckt det varit meningsfullt eller för att jag var riktigt rädd för personen och för att jag visste att det skulle få allvarliga konsekvenser för mig. Ja då fick jag såna utskällningar!
Dom kan fara åt helvete rent ut sagt. Kram på dig.Jag behöver lite kärlek nu...
Hamnade i en diskussion på Facebook. Några män tyckte att kvinnor också är ansvariga till sexuella övergrepp eftersom så många inte anmäler. Då jag sa att jag inte anmält saker både för att jag inte tyckt det varit meningsfullt eller för att jag var riktigt rädd för personen och för att jag visste att det skulle få allvarliga konsekvenser för mig. Ja då fick jag såna utskällningar!
@Linta
Vilka rikspuckon det finns. Som att vi kvinnor gör så att det blir fler våldtäkter för att inte alla anmäler![]()
Jag ger mig inte ens in i diskussioner här på buke heller@Linta
Tack!
Hela världen borde vara mer som Buke... Annars skulle jag bli galen... Jag vet att jag inte ska ge mig in i diskussioner på Facebook men ändå gör man det ibland.. .
Skönt att du kan börja lägga det bakom dig nu!Fy vilken dag, Nå väl. Nu är alla affärer med exet avslutade och alla papper påskrivna. Fy vad jobbig resa det har varit och så mycke känslomässig utpressning man har fått gå igenom.