athena_arabians
Trådstartare
Jag har klippt stora gräsmattan! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har mått dåligt i em. Gråtit och haft stor ångest. Nu lite bättre. Men är jätte trött
Från IKEA? Ett stort antal timmar, svärande, svett, hatande av glada och ledsna gubbar med stor näsa och alltid, alltid en eller två skruvar över som man sedan går och grubblar på i evighet var de skulle sitta och om hela sängen kommer att rasa.
Har mått dåligt i em. Gråtit och haft stor ångest. Nu lite bättre. Men är jätte trött
Inte värt besväret har jag kommit fram till.Nej, från scratch![]()
Inte värt besväret har jag kommit fram till.
Det är därför man inte har hund.HundNågon som vill ha en billig men välartade hund?
Damen har grävt ner sitt grisöra i min pallkrage med morötter o salladskål,salladskålen är det bara att vinka bye bye till men några av morötterna klarar sig nog.hund!
![]()
Är trött på att må dåligt*stor kram*![]()
Går aldrig upp tidigt någon morgon pga av henne,sover jag så sover hon,är det skit kallt öppnar jag dörren o puttar ut henne.....Det är därför man inte har hund.Och för att slippa gå ut tidiga helgmornar när det är kallt.
![]()
Är trött på att må dåligt
Men hon gräver upp ditt grönsaksland.Går aldrig upp tidigt någon morgon pga av henne,sover jag så sover hon,är det skit kallt öppnar jag dörren o puttar ut henne.....![]()
Sitter inne och flämtar. har ont överallt. Det är varmtJag klarar inte värme. Plus att kortisonet gör att jag skakar.
Jag lyckades få nån sorts insektsbett på kinden igår och det gör inte livet roligare. jag ser ut som en serietidningsbild av nån med tandvärk. Kinden är dubbelt så stor som normalt och bettet vätskar.
Plus att jag av värmen fyller ytterligare vätska i kroppen. Fingrarna ser ut som prinskorvar. Sitter och lymfandas med jämna mellanrum och det hjälper litegrann.
Avkomman berättade för en stund sedan att en av hens kompisar dött i en olycka inatt.
Inte mycket som känns bra just nu.
Hade tänkt måla fönster men vem katten kan stå ute i det här vädret![]()
![]()
![]()
Undrar hur svårt det är att bygga en säng...![]()