Ekologiska kokos-bitar som säljs som snacs. Det är en schysst produkt, bra att odla, bra för bonden som odlar, jag vill verkligen köpa dem. Men de smakar inge vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avokado håller jag med om. Blivit bjuden på halva avokados med räkröra och känner mig som en unge när jag bara äter räkorna. Det är konsistensen här också, funkar bara inteKött. Jag vill inte äta några mängder kött, men det ger så många möjligheter om man någon gång ibland kan äta kött. Jag vill prova grilla en köttbit, äta en helt vanlig hamburgare, kunna köpa någon form av mat som inte är kexchoklad på tävlingar, grilla korv i större sällskap utan att få nöja mig med korvbröd med senap på, bli bjuden på mat, ha mer än två rätter att välja på på restaurang...
Vin. Jag vill kunna ta ett glas vin ibland och socialdricka, eller dricka ett vin som är perfekt till maten, men jag lär mig aldrig tycka om det.
Avokado. Det ska ju vara så nyttigt och bra på så många sätt, men jag klarar bara inte av det. Det är något med konsistensen som ger mig rysningar, varje gång.
Majonnäs. Det kanske är onyttigt och sådär, men livet vore otroligt mycket enklare om jag kunde äta sånt som innehåller majonnäs. Det är förvånansvärt mycket som gör det.
Provar du med mjölk eller utan?Te! Det luktar såååå gott. Jag kan stå och sniffa vid tehyllan läääänge. Och ibland köper jag en förpackning och provar men nej. Hittills smakar allt te blääää hur gott det än luktar.
Utan. Jag tycker inte om mjölk heller.Provar du med mjölk eller utan?
Vi tillhör nog båda genotypen som det faktiskt smakar tvål för!Jag önskar så att jag inte tyckte att det smakar tvål.
Tack, nu vill jag inte äta pizza igenPizza. Det vore oändligt praktiskt om jag gillade pizza. Eller ens klarade av det.
Jag klarar t.ex. med oxfile och bearnaisesås men "vanlig" pizza ser så äcklig ut att jag har svårt att ens sitta bredvid när någon äter det.
Lukten är hemsk och det ser ut som om någon spytt på en brödbit. Uäck.