Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iskaffe, Solero Exotic, halloumi och färska jordgubbar.Jag missbrukar
Ica selection torr päroncider
Espresso house’s lemonad med mynta
Jordgubbar
Körsbär
Åh det låter gott!Gjorde fläderisglass på egengjord saft *dreglar lite*
Har inte köpt nån än men det måste jag ju.Vattenmelon.
Åh det låter gott!
Berätta exakt hur! Jag skall alldeles just tappa upp sista batchen flädersaft här...Gjorde fläderisglass på egengjord saft *dreglar lite*
Berätta exakt hur! Jag skall alldeles just tappa upp sista batchen flädersaft här...
COLA/LÄSK! ... Men vänta, det missbrukar jag ju även resten av året ...
@Hazel Gillar att du även preciserar var @Snubbelfot kan köpa sina isglassformar
Mini? Tar de den för tidigt från mamman?Jag käkar helt ohemula mängder vattenmelon såhär i sommartider. Brukar köpa minivattenmelon och äta upp ungefär en halv sån per dag (typ 0,5-1 kg... ) den bästa sorten är mörkt, mörkt grön och självklart är jag en sån som spenderar en lång stund med att välja den perfekta melonen - den ska ha en ordentligt gul fläck och få ett högfrekvent eko när jag knackar på den. Viktiga grejer det där
ville va snäll för jag hade ett litet helvete att hitta dom (kan va för att jag bor på landet och Internet tyckte jag skulle köra till Ikea 1,5 timme bort för att få isglassformar )
Haha, precis så är det! Givetvis är det väldigt stressande både för melonmamman och bebisen, men jag bryr mig inte ett dugg om melonplågeriet, för det är så gottMini? Tar de den för tidigt från mamman?