Vad menas med detta?

Nominous

Trådstartare
Sitter och kollar på proppar för första gången i mitt liv. Så nu funderar jag lite kring anmälan och startavgift. Man brukar ju betala liknande 90+30, men jag hittar inte något sådant i proppen.
Det jag hittar är detta som är blåmarkerat:
32294665.jpg

Vad är det för skillnad mellan Avg. och E.Avg? Skall man betala bägge så det blir 100+100 eller vad menas med de två olika avgifterna?

Tacksam för hjälp. Hittar inget om detta i TR eller någon annan stans. :)

Senast ändrad:
Sv: Vad menas med detta?

Tror jag fattar nu... E.Avg är efteranmälan och skall betalas PLUS den vanliga avg?? Så en vanlig anm kostar 100kr och en efteranmälan kostar 100+100kr?

Men betalar man alltså allt på en gång nu (alltså istället för tidigare tex 70+30 betalar man 100 vid anmälan) eller tillkommer det ändå en startavgift på plats?

Sv: Vad menas med detta?

Jopp, du har fattat rätt :)
Du betalar 100 kr för att starta klassen om du inte är efteranmäld då ska du betala 200 kr!
Ingen extra avgift tillkommer på tävlingsplatsen förutom veterinäravgift om de nu skulle besiktigas :)

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 400
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Jag håller på att köpa min första egna häst och förundras lite över hur prisläget verkar ser ut om man studerar hästannonser. Jag måste...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 991
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 643
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa Jag har två hundar. En 3,5-åring och en 1-åring. 3,5-åringen har jag haft sedan han var 9 veckor. Det är något i mig som gnager gällande...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 387
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar