Vad menar iPhones väder?

kolblakkur

Trådstartare
Vad menar iPhones väderapp med dessa streck i 10-dygnsprognosen?

Bifogade filer

• 4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.webp
    4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.webp
    780 bytes · Visningar: 56
Tänker att det är temperaturspann? Pricken är nuvarande temperatur? Så här ser det ut på ett varmare ställe:

7DC0DA2A-356F-434C-9B54-C9CD2B243403.jpeg

Vad det ska vara bra för kan jag inte gissa dock… :laugh:

4F445619-646F-4C03-9126-EA7F1002B12A.webp
Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.

Visa bifogad fil 79780Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.

DEN linjen har jag ocksa :D

Liknande trådar

IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Fille
·
IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Tilde789
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
543
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka