Vad måste jag rensa och var?

Saybia

Trådstartare
Nu är jag LESS på detta och tänkte att jag en gång för alla ska få mitt bildvisningsprogram att fungera normalt igen, det har tjorvat i nästan ett år nu utan att jag har fått reda på hur jag ska åtgärda "problemet" :crazy:

Så, om jag öppnar en bild så visas ju bilden som den ska men sen går den inte att stänga. Eller den går att stänga om man väntar 10 min (utan att överdriva) och sen trycker på X i hörnet. Oftast så har jag inte tid att sitta 10 min och vänta på att kunna klicka ner varje bild så jag trycker oftast Ctrl+Alt+Delete och får då upp att "programmet svarar inte" och så avslutar jag det på det sättet...

Men jag vill ju att det ska fungera som det ska, kommer ihåg tiden då jag lätt kunde klicka upp och stänga bilderna... klicka på en bild i en mapp och få upp den och sen trycka mellanslag och komma till nästa bild osv. Vill att det ska fungera så igen.

Har ACDSee 6.0 som bildvisningsprogram...

Så, vad ska jag göra och var?

/Saybia
 
Sv: Vad måste jag rensa och var?

Installera om eller kolla om inte programmet har någon uppdatering utlagd.
 
Sv: Vad måste jag rensa och var?

Om jag installerar om kommer alla bilderna som jag har på datorn att försvinna då?

/Saybia - livrädd att mista alla minnen :p

Edit: Ser att alla uppdateringar och nya versioner av ACDSee kostar pengar... finns det inte något gratis bildvisningsprogram?
 
Senast ändrad:
Sv: Vad måste jag rensa och var?

Testa att bara installera om då... Bilderna ligger inte i programmet utan på hårddisken i de flesta fallen.
 
Sv: Vad måste jag rensa och var?

Om jag installerar om kommer alla bilderna som jag har på datorn att försvinna då?

/Saybia - livrädd att mista alla minnen :p
Om du bara har bilderna på en hårddisk är det sannolikt att du förr eller senare blir av med dem oavsett. Använd backup.

Edit: Ser att alla uppdateringar och nya versioner av ACDSee kostar pengar... finns det inte något gratis bildvisningsprogram?

t.ex. Irfanview
http://www.irfanview.com/
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 869
Kropp & Själ För några år sedan gjorde jag och min kärlek valet att satsa på livet hos honom för att det fanns bättre förutsättningar där när det kom...
2
Svar
30
· Visningar
3 406
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 448
Senast: Javan
·
Gnägg Alltså jag har varit lite kluven gällande spöken... Men flyttade till ett nytt stall för ett par veckor sedan o jag vågar verkligen inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 894
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp