Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det slår mig även att jag och Jorma Taccone (hur fan tänker man när man döper en unge utan en tillstymmelse till finskt blod till ett av de fulaste finska namnen någonsin?) behöver tvångsgifta oss typ nu.
Har alltid ogillat det här bandets musik. Sedan såg jag att de på något vänster gjort musik till Black Ops II, var tvungen att lyssna, och... inser nu att de är rätt jävla bra ändå. Även om jag fortfarande hatar Nightmare.
Hundavel & Ras Oftast e dom så fokuserade på att springa just då men de händer med framförallt unghundar som fortfarande lär sej att dom försöker dra...
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.