Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avslutade precis Hjärtats skafferi av Ruth Reichl. En mysig feelgood med matlagning, fina relationer och lite kärlek förstås.
Himmel över Alaska är fortfarande en av mina bästa läsupplevelser någonsin Varning dock för att den är ganska tung, min man tyckte att det var för mycket elände för att orka med (men är också väldigt känslig av sig när det kommer till sådant).Läser Kvällskurs i italienska av Lucy Diamond. Tycker hon skriver på ett väldigt trevligt sätt.
Sedan var jag förbi bokhandeln och min tonåring gick bakom mig och suckade och stönade och tyckte jag spenderade alldeles för mycket tid där. Klädbutiker går jag förbi men i bokhandlar går jag rad för rad och tittar, klämmer och känner på böckerna.
Fyra böcker fick följa med hem när det ändå är 4 för 3 på pocket
Visa bifogad fil 148081
Jag har ju pillat på den här boken många gånger det senaste året när jag har varit i bokhandeln. Har tidigare läst Näktergalen samt Den frusna trädgården och hennes djup i hennes böcker berör väldigt mycket så trots att de alltid är så tunga att läsa så kan jag inte motstå dem. Det enda är väl att jag behöver lite distans en tid efter att ha läst något av hennes böcker och faller då tillbaka på feelgood.Himmel över Alaska är fortfarande en av mina bästa läsupplevelser någonsin Varning dock för att den är ganska tung, min man tyckte att det var för mycket elände för att orka med (men är också väldigt känslig av sig när det kommer till sådant).
Jag har ju pillat på den här boken många gånger det senaste året när jag har varit i bokhandeln. Har tidigare läst Näktergalen samt Den frusna trädgården och hennes djup i hennes böcker berör väldigt mycket så trots att de alltid är så tunga att läsa så kan jag inte motstå dem. Det enda är väl att jag behöver lite distans en tid efter att ha läst något av hennes böcker och faller då tillbaka på feelgood.
Finns att köpa på Adlibris! Jag har köpt mitt ex där iallafallHalfway to the grave av Jeaniene Frost. Äntligen en övernaturlig serie som tilltalar mig igen handlar om en tjej som är till hälften vampyr, som tillbringar nätterna med att jaga vampyrer. Enda nackdelen är att den som vanligt bara finns att lyssna på, jag som föredrar att läsa. Å andra sidan kan jag lyssna när jag stökar runt hemma istället för att ha en bok i handen
Känns dumt att betala pengar för ett fysiskt ex när jag ändå betalar för Storytel varje månad. Jag får leva med att lyssna på just dessa, men tack för tipsFinns att köpa på Adlibris! Jag har köpt mitt ex där iallafall