Vad läser du just nu?

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 582
  • Visningar Visningar 72 659
Har läst Djuphamn, den sista delen i Tove Alsterdals Ådelen-serie. Spännande mordfall och fina miljöbeskrivningar som känns igen från de två tidigare delarna. Tyvärr upplevde jag att boken, och därmed serien, avslutades med lite för många lösa trådar som aldrig riktigt knöts ihop.

Börjat läsa Högt bland Saarijärvis moar av Väinö Linna. Gillar det lite gammaldags språket, men ibland lite svårt då dialogen är skriven på dialekt. Händer egentligen inte så mycket men jag vill ändå fortsätta läsa.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 399
Senast: Gunnar
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första... 27 28 29
Svar
561
· Visningar
19 850
Senast: Mineur
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 544
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka