Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lindor av på morgonen 50:- tillfälleHåller på att göra en prislista och vill veta vad som är rimligt?
Lindor av? Kostnad per gång?
Benskydd på innan utgång och av vid intag?
Extra täckesbyte?
Utsläpp och intag till skrittmaskin?
Vad kostar det i era stall?
Håller på att göra en prislista och vill veta vad som är rimligt?
Lindor av? Kostnad per gång?
Benskydd på innan utgång och av vid intag?
Extra täckesbyte?
Utsläpp och intag till skrittmaskin?
Vad kostar det i era stall?
Kanske inte hjälper mycket men här gör vi allt gratis för varandra när det kommer till ett extra täckesbyte, lindor, en extra noga visitering (en häst har fått massor av djupa sår i hagen så ägaren är orolig), sätta upp ett hönät i hagen om det gamla är slut osv. Det är liksom att man ställer upp för varandra.
Vi är dock bara 5 hästar och 4 ägare, så det kanske är lite annorlunda jämfört med större stall.
Jo fast, stallägaren räknas väl som personal antar jag? Hon har ingen häst men tar de flesta utsläppen.Jag tror trådstarten avser inackorderingsstall med personal, inte kollektivstall
Jag inser att jag inte ska klaga....tycker mitt stall har dyra extratjanster men inte jamfort med priserna i den har traden...
Jag betalar 50kr for mockning, 20kr for in-eller utslapp (plus 5kr for tackesbyte och 5kr for benskydd, per gang da), 5kr for spolning av ben, 30kr for skrittmaskin 30min, 150kr for longering och 200kr for ett ridpass (motion, inte utbildning).
Totalpris for en hel dag brukar ligga pa max 120kr om hasten bara gar i hagen.
Jo fast, stallägaren räknas väl som personal antar jag? Hon har ingen häst men tar de flesta utsläppen.