Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ATG-klinikerna har röntgen och om de av någon anledning inte har apparater med kapacitet för att plåta ryggar så lär de tala om det för dig när du ringer för att beställa tid! Ibland vill klinikerna ha en remiss för röntgen eller iallafall själva göra en undersökning för att se om det verkligen är just en röntgen som är mest utslagsgivande för att ställa diagnos.
Pris vet jag inget om, men det är säkert lika dyrt som allt annat...
För några år sedan fick min häst ryggen röntgad på ATG-kliniken, och det gick på runt 4000 kr totalt om jag minns rätt. Men jag har för mig att han även fick en halsundersökning, så utan det blir det såklart billigare. Men några tusen blir det säkert i alla fall.
mackan: ja jag är fodervärd, så nej ska defentivt inte stå för hela kostnaden. Inte när hästen var skadad redan när hon kom.
Thornbird: okej jo det lär det ju bli då
declare: oki
giffan: vi upptäckte att hon hade ont i ryggen så tog ut et igår och undersökte henne. Det visade sig då att hon var sned och spänd i hela ryggen. (et´s kommentar "hela ryggen är som ett enda plockepin)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.