Vad klarar ni er inte utan?

Ramona

Trådstartare
Ni som foder upp hundar, vad klarar ni er inte utan nar det ar dags for valpning?

Sjalv sager jag kort och gott min sambo :love: , tillsammans brukar vi fixa det mesta.
Nar jag tog min forsta kull fick jag radet att kopa en peang och anvanda en slo sax att klippa navelsstrangarna med...an idag har jag aldrig fattat varfor jag skulle anvanda en slo sax, och penagen ar aldrig anvand sa jag maste verkligen saga att de raden jag fick inte var bra eller praktiska. :D :o

Sv: Vad klarar ni er inte utan?

Ha ha samma här; inför första kullen vare jag såå ambitiös och införskaffade peang, sax, lintråd m.m. men sedan dess har grejorna legat i en låda och dammat :o. Tiken fixar allt så bra själv så det enda jag grejar är en valpningslåda och handdukar och sedan är det bara att titta på tillsammans med sambon :)

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 948
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 949
Senast: Raderad medlem 120709
·
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV