Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej igen! Kom att tänka på dig i förrgår när jag tog hand om ett par halvblöta pållar. De var våta TROTS kvalitetstäcken (HW). Det hade kommit MASSOR med blötsnö under dagen. Man kan inte säga att de läckte som såll - men det stämmer nog som Centaur säger - att "andastäcken" inte klarar tung blötsnö ngn längre tid! Storhästen med "billigt" regntäcke + fleecetäcke var däremot torr......
Men varför skulle det släppa så plötsligt? Har faktiskt aldrig varit med om att impregneringen släppt öht. Jag tvättar och impregnerar varje sommar och det har aldrig släppt tidigare. (inte ens blivit sämre) Från att va varit tätt till genomblöt häst från gång till gång. Det är mysko tycker jag.Om impregneringen börjar bli sämre borde täcket läckt mera och mera tycker jag.
även det dyraste täcke kan läcka då du tvättat det fel
det räcker att de kommit med lite sköljmedel , ex ej rengjort i mskinens fack.
råkade ut för detta med en dyr andasjacka, som jag rekl de visade sig att det fanns spår av sköljmedel. jag använder inte det så det var de som hade maskinen innan mig som använde och jag fick min jacka förstörd.
WG
vad skumt..jag tycker som du att läcker det så gör det det direkt..hon kanske försöker behålla täcket och få tillbaka pengarna?