Vad kan det vara för pad hon menade?

westernsuzie

Trådstartare
Hon jag köpte min sadel av föreslog att jag skulle köpa en tunnare pad när min häst breddat sig lite. Men jag kommer inte ihåg vad den hette!! Hon sa att det finns nån väldigt tunn pad som kostar runt tusenlappen men som är jättebra och fördelar trycket lika bra som en tjock pad. Nån som har en aning om vad det är för sort hon kan ha menat och var den säljs? Eller som har tips på andra riktigt bra padar?
Börjar bli dags o skaffa en ny :D

Sv: Vad kan det vara för pad hon menade?

vi har oftast bara en tunn yllepad under när vi tränar hemma, dom är bra och lätta att borsta av, och i värsta fall sprutar man bara av dom me högtryckstvätten...

Sv: Vad kan det vara för pad hon menade?

Halloj! Kan det vara en pad med gele???Eller Air? De finns ganska många olika modeller och priser. Kolla på någon western butik på nätet. De går ju och ringa någon och höra. De brukar alltid vara så hjäpsamma.
Lycka till

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 737
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Känner mig som en väldigt uråldrig hundägare som bara fodrat med torrfoder. Men nu vill ju lilla hund inte äta det (hon är under...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 267
Senast: snorp
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs