Vad kallas skyddet till barnvagnen ?

Mynta2

Trådstartare
Vad heter det dära skyddet som man täcker liften med ? Svårt att förklara, men om ni kollar på bilden så är det ju först en lift i vagnen men över liften är det ett sk täcke/skydd som går upp en bit därfram så det blir som ett vindskydd. Eftersom vi fått våran vagn och den använts nu i tredje hand så har ju en del saker med årena kommit bort. Och jag antar det ska vara ett sånt sk skydd på denna eftersom på sidorna på sufletten finns det tryckknappar. Skulle onekligen vara bra att ha en sån då det ibland blåser rätt in i vagnen. Kan man köpa separata sånna ?

12807.jpg
 
Sv: Vad kallas skyddet till barnvagnen ?

Inte för att jag för mitt liv kan komma på vad den kallas... men ialla fall så har vi aldrig användvänt våran "den"... :D På våran åkpåse vad det oxå en sådan "flärp" som man kunde spänna upp så det inte blåste rakt in.
 
Sv: Vad kallas skyddet till barnvagnen ?

Fotsack heter den och det ska gå att beställa en sådan separat. Gå in till den butik som säljer ditt barnvagnsmärke..så brukar dom kunna fixa det....gjorde det till våran liggvagn..och det gick jättebra:banana:
 
Sv: Vad kallas skyddet till barnvagnen ?

Är det inte skyddet till sittvagnar som heter fotsack?
Det där skyddet till liggdelen har jag alltid kallat för vindskydd.
 

Liknande trådar

S
Övr. Barn Köpte i går en Phil&Teds Vibe begagnad, den fyller de flesta av våra kriterier då det gäller syskonvagn så vi slog till redan nu...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: saltahajen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp