Vad kände ni???

A

ahlsell

Den första tiden?? Dvs kände ni att ni var gravida tidigt?? Kan man känna att man är gravid redan första veckan?
 
Sv: Vad kände ni???

Jag reagerade på att jag inte hade ont i huvudet och sen hade jag som mensvärk. Va bara nåt som sa att det är inte som vanligt :D
 
Sv: Vad kände ni???

böjade må illa fyra dagar efter ägglossningen, men jag vågade inte vara säker förren efter ultraljudet i v.18
 
Sv: Vad kände ni???

Jag testade för jag tyckte det syntes :p i v.6

Sen tog det länge innan jag väl insåg att det är en där inne, knappt så man kan förstå det nu heller...
 
Sv: Vad kände ni???

Jag kände ganska direkt att jag var spänd/öm i brösten. Det var det första tecknet. Plus utebliven mens förstås.
Några veckor senare kom den enorma tröttheten och lite illamående och känslighet för lukter.
 
Sv: Vad kände ni???

Den första tiden?? Dvs kände ni att ni var gravida tidigt?? Kan man känna att man är gravid redan första veckan?

Jga var riktigt förbannad, det märktes på humöret med andra ord, fick reda på att jag var gravid i vecka 5 el 6, dagen innan jag gjorde grav.testet började jag må väldigt illa så det var ju ett sista tecken.
 
Sv: Vad kände ni???

Jag är i v 6+6. :D :love:

Det första jag kände var brösten som ömmade och gör fortfarande, eller ömmar, ont som f-n. :crazy: Mensen kom inte. När den var 5 dagar sen testade jag och plusade. Har lite halsbränna rätt ofta. Inget illamående och inte eller, som många säger man kan känna; mensverk. Det största är den här tröttheten, är trött mest hela tiden + att jag är kissnödig och springer på toa ständigt.
 
Sv: Vad kände ni???

Jag fick mensvärk som vanligt, men brösten var ovanligt ömmande.
Men så gick en vecka och jag fick ingen mens... någonstans där började jag också må illa så smått. Började starkt misstänka att något inte stod rätt till.
Så tog ett gravtest som visade positivt + att jag tvingade barnmorskan att göra ett på mig dagen efter också.
 
Sv: Vad kände ni???

Ja det är fullt möjligt för vissa kvinnor. Andra känner inte ett dugg.

Jag märkte det först på mina nipples, de stod rakt ut! Det var inom en vecka efter ägglossning. Jag kände även hur det "humlade" i livmodern, typ en vecka efter. När jag skulle testa var jag helt säker på att jag var gravid, men ville ändå se det lilla blå strecket!
 

Liknande trådar

Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: orkide
·
Hundavel & Ras När kände ni fosterrörelser första gången? Jag vet inte om jag känt något, kanske men svårt att veta Känner man tidigare beroende på...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Karolina90
·
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp