Vad ingår i ms- office?

S

smurfolina

Ska söka ett jobb där dom har krav på att man ska kunna behärska de grundläggande MS- office produkterna, vad är det som ingår i det?
Själv har jag windows XP på datorn.
Är inte ett snille på datorer men andvänder den till lite allt möjligt, vad tror ni? kan jag klara det ? Hur duktig måste man vara? Finns det nått ställe man kan se vad som ingår??
 
Sv: Vad ingår i ms- office?

Jag tror att man syftar på Excel, Powerpiont och Word. Dessa program är inte jättesvåra att lära sig och det finns bra hjälpmenyer när man kör vilse. En normal användare brukar utnyttja ca 20% av alla funktioner som finns.

Det du inte kan idag kan du lära dig.
 
Sv: Vad ingår i ms- office?

Även Outlook brukar ingå och eventuellt Acess också. Det bästa är nog om du ringer och hör vilka program dom menar exakt, det kan variera lite när dom bara skriver Office.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 165
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 957
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Nu när jag är sjuk och jobbar hemifrån så märker jag hur jäkla skönt det är att jobba hemifrån. Vakna, promenera hundar, gå in och göra...
Svar
16
· Visningar
1 551
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp