Hemma från stallet. Ska dit om en timme eller så igen och tömköra en ponny. Idag ska katten operera ut två tänder, stackaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag tyckte jag var försiktig som började med lite proviva blåbär men magen protesterade med en gång. Så jag återgår till sängen en stund till tror jag.Usch din stackare! Krya på dig!
Fast jag tror inte att någon varit isolerad i 17 år på ett svenskt häkte. Om jag inte minns fel så var det en eller flera där i dokumentären som varit det.Som på ett häkte i Sverige...
Det är så skönt att bli tobaksfri. Jag rökte förut men nu får jag andnöd av bara tanken. Rökstoppet kom mycket snabbt efter att jag pratat med en vän som berättade om ett sjukdomsfall som berott på rökningen och där varningstecken funnits innan. Dessa varningstecken hade jag haft . Efter det samtalet har jag inte tagit ett enda bloss.Slutade snusa igår kväll! Läste "Äntligen icke-rökare" pärm till pärm. Jag har varit kedjesnusare, så att ha varit snusfri sen 06.40 idag är en ganska stor sak ändå. Det är "bara" 2,5h och så länge har jag såklart varit utan snus innan. Men denna gången har jag inget sug - för jag vet att jag aldrig kommer snusa igen! Har lite pytteabstinens, men inget värre än att jag mer registrerar det. Är inte tjurig eller har värk. Jag hoppas att hjärntvätten jag gick igenom igår håller i sig, för detta känns otroligt lätt!
Delegera, säger dom till mig
Du kan inte gör allt själv, säger dom till mig
Men när jag delegerar och skiten ändå hamnar i mitt knä?!
Fick telefonsamtal i morse på väg till jobbet
"Hej vi har virkesleverans (till klubbhustaket som ska påbörjas i maj) till er"
B som ska föreställa projektledare och beställt skiten svara inte i telefon.
De fick ställa av det där jag tror det är minst i vägen (ingen aning om hur mycket det är) så delegerar jag väl till B att lösa problemet
Delegera, säger dom till mig. Ja jävlar va bra det blir när jag gör det
HÖG igenkänningsfaktor på det! Följs ofta av gnäll: "Men VARFÖR ligger virket/whatever där, det är ju HEELT fel!" Svaret blir alltid: "Ain't my problem"
Tack! Jag tyckte jag var försiktig som började med lite proviva blåbär men magen protesterade med en gång. Så jag återgår till sängen en stund till tror jag.
Fast jag tror inte att någon varit isolerad i 17 år på ett svenskt häkte. Om jag inte minns fel så var det en eller flera där i dokumentären som varit det.
Ryggskott är det inte. Mer nåt muskulärt Har varit hos vc men de skrev bara ut en rejäl dos smärtstillande jag inte kan äta och jobba samtidigt på.Ok.
Är det ryggskott du fått? Eller tror du det är annat? Det förstnämnda är ju bara att vänta ut. Annars låter det som något som behöver kollas upp.
Nej, men det är slutspel. Sen kan jag tycka att det ska vara utländska domare i slutspelet.Ja jag hoppas att vi inte klappar igenom sista perioden igen då. Det var ingen rolig hockey sist!