Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 556
Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar inse att jag måste skaffa insta. Inte för att jag själv kommer att lägga ut något alls utan för att jag ska kunna se andras.....

Gört! :up:

Äre nån som vet hur/om man kan bildlänka från insta på ngt sätt, verkar som att de ändrade sidan för e tid sedan?

Mer allmänt om Facebook:

Jag tycker det är lite obehagligt hur mycket data/information de samlar in och som man själv inte får bestämma över :meh:

Typ som detta med telefonnummer - varför måste de ha mitt nummer för? :cautious:
Jag tycker att vi ska starta en bojkott mot Facebook. Den ska fan inte lägga sig i. Facebook får väl skaffa ett eget liv och fråga sig själv om de känner den och den och den, om de nu tycker att det är så roligt.

Mer allmänt om Facebook:

Jag tycker det är lite obehagligt hur mycket data/information de samlar in och som man själv inte får bestämma över :meh:

Typ som detta med telefonnummer - varför måste de ha mitt nummer för? :cautious:
Det är anledningen till att jag vägrar använda Facebook-appen. Den kräver rättigheter till typ allt du har i din telefon. Min kollega råkade radera alla sina foton. Men, Facebook hade lagrat dom. :cautious:

Jag tycker att vi ska starta en bojkott mot Facebook. Den ska fan inte lägga sig i. Facebook får väl skaffa ett eget liv och fråga sig själv om de känner den och den och den, om de nu tycker att det är så roligt.

Det är anledningen till att jag vägrar använda Facebook-appen. Den kräver rättigheter till typ allt du har i din telefon. Min kollega råkade radera alla sina foton. Men, Facebook hade lagrat dom. :cautious:

Jag hade lätt vägrat Facebook, men nu verkar ju alla som jag pluggar med och framtida arbetsgivare älska sociala medier. Åh, blir så frustrerad på hela fenomenet :arghh:

Har också råkat ut för det där med bilder som funnits på Facebook, blivit så glad för att de gått att hämta ned och sedan sur för... vad gjorde de ens på Facebook? Nej. Jag hoppas på att folk slutar med eländet snart :meh:

Fast jag har börjat köpa vin med låg sockerhalt. Och apassiomento är rätt sött om jag kommer ihåg rätt?
Det finns en del billiga sura fylliga viner med låg sockerhalt. :D

Fast minst socker och bäst är ändå torr champagne....

Det är inte lika sött som zinfandel. Jag gillar mustiga italienska viner. Inget slår en riktigt bra barbera. Fick feeling och köpte en flarra för typ 500 spänn. Men känner mig inte nog frisk för att kunna avnjuta den till fullo än så får vänta :nailbiting:

Det är inte lika sött som zinfandel. Jag gillar mustiga italienska viner. Inget slår en riktigt bra barbera. Fick feeling och köpte en flarra för typ 500 spänn. Men känner mig inte nog frisk för att kunna avnjuta den till fullo än så får vänta :nailbiting:
Är det inte vin som blir bättre med åldern? Spara den tills i höst när alla förkylningar har lagt sig :up:

Jag hade lätt vägrat Facebook, men nu verkar ju alla som jag pluggar med och framtida arbetsgivare älska sociala medier. Åh, blir så frustrerad på hela fenomenet :arghh:

Har också råkat ut för det där med bilder som funnits på Facebook, blivit så glad för att de gått att hämta ned och sedan sur för... vad gjorde de ens på Facebook? Nej. Jag hoppas på att folk slutar med eländet snart :meh:
Jag använder Facebook. Men bara i webbläsaren. Inbillar mig att det inte lämnar ut mig lika mycket som appen.

Jag skaffade FB nyligen - enbart av tvång. Ville se bilder på Valpus och hans syskon och föräldrar. Men det är som du säger; många föreningar etc har all sin info på FB. Så det går knappt att vara utan då.

Min variant av protest är att ha sidan låst och inte ha någon som helst information. Men det hjälper inte särskilt mycket.

VAd sjutton skulle man kunna göra? Jag stör mig...

Jag fick en flaska vin i present av mina kollegor. Ett vin jag aldrig skulle köpt själv. Maria Montazami. Det är klart drickbart. Även om det inte är lika sött som de viner jag brukar välja.

Hjälp? Jag är inkompetent när det gäller matte :angel:
En promenadväg här är ca 12km. Den tar mig 2 1/2 timme att gå. Hur många km/h går jag i då?

Jag använder Facebook. Men bara i webbläsaren. Inbillar mig att det inte lämnar ut mig lika mycket som appen.
Det intressanta är att jag har olika flöden om jag öppnar fb i datorn, mobilen eller på lilla laptopen. Oavsett om jag försöker ha samma inställningar.
Skumt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka