R
Reykjavik
Här regnar det.. igen 
Jag sa att det var för varmt med 28 grader, inte att det behövdes regn
Jag sa att det var för varmt med 28 grader, inte att det behövdes regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl prata T Y D L I G A R E då...Jag sa att det var för varmt med 28 grader, inte att det behövdes regn![]()
Skål! Jag har vitt i mitt glas.Du får väl prata T Y D L I G A R E då...
Själv har jag hällt upp ett glas rött och tänker schluddra om ett tag... skål![]()
Du får väl prata T Y D L I G A R E då...
Själv har jag hällt upp ett glas rött och tänker schluddra om ett tag... skål![]()
Jag tänker inte gilla ditt inlägg!Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Du är helt enkelt en väldigt intressant person![]()
Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Är jag en av dem?WTF äre sant? Kaoz isåfall... har sjukt mkt skumma stalkers om din teori stämmer
Är jag en av dem?![]()
I wish!HAHAHA vet inte
Heter du Reykjavik eller?![]()
Åh, det där lät så himla gott!Köpte tunnbröd idag, så tror jag ska ta och göra lite tunnbrödsrulle med ost och doppa i varm oboy![]()
I wish!
Vi har gemensamma vänner (från Buke) så du dyker upp som förslag ibland
Borde nästan utföra ett experiment. Besöka alla bukefalisters Facebook och se om man hamnar på listorna![]()
Haha, alltså jag är så ointressant så jag är helt övertygad om att du inte stalkat migHaha! Lovar att jag inte stalkat dig
Adda mig om du vill! Men skriv ngt så jag vet vet du är isf! Såg nu att jag har 124 obesvarade vänförfrågningar, de flesta pga att folk inte pallat skriva vem dom är (eller så är jag för dement för att komma ihåg dom).
Stackars digSckåll. Söt zinfandel i glaset. Men jag måste väl dricka upp det så det inte förfars....
Alkohol som alkohol.Sckåll. Söt zinfandel i glaset. Men jag måste väl dricka upp det så det inte förfars....
Sckåll. Söt zinfandel i glaset. Men jag måste väl dricka upp det så det inte förfars....